SİZDEN GELENLER

27 Kasım 2016 Tacdin GÜNEŞ

Civic Elegance Eco modelini 22/11/2016 tarihinde bayinizden satın aldım. Ankara′dan gelip almama rağmen benim için daha az masraflı ve zahmetsiz bir alım oldu. Çünkü ekip oldukça profesyonel. Özellikle Mehmet İlgar Bey bütün methiyeleri sonuna kadar hak ediyor. Tekrar otomobil alsam yine bayinizden alırım. Herşey için teşekkürler.

8 Kasım 2016 Yaşar TÜRK

Merhaba, 34 XXX XX plakalı aracımızın hasar servisinde onarılıp teslim edilmesi sürecinde son derece nazik, yardımcı ve yönlendirici davranışlarından dolayı hasar servisi danışmanı Gökçen Soysal Hanım′a vasıtanızla takdir ve teşekkürlerimi bildirmek istiyorum. Kendisinin gerçekten tavır ve yaklaşımlarıyla herkese örnek olacak bir profesyonellikte çalıştığını gözlemledim. Firmanızda bir ödüllendirme sistemi varsa, kendisinin ödüllendirilmesi hem firmanızdaki herkesi bu anlamda teşvik edecek ve hem de müşteri olarak beni de çok memnun edecektir. Saygılarımla, Yaşar Türk

7 Kasım 2016 Figen DURUSOY

Ayışığı Plaza′ya girdim, Funda Hanım karşıladı, CR-V sahibi oldum çıktım. Güleryüz, doğru bilgilendirme ve yönlendirme, hızlı teslimat, müşteri memnuniyetindeki son nokta. Teşekkürler Funda Hanım ve ekibi.

8 Şubat 2016 Fatih KAHVECİ

Honda CR-V modeli otomobil için bilgi almak ve test sürüşü yaparak satın alacağım otomobil kararı vermek için şirketinize gelmiştim. Emekli Albayım. Satış danışmanı Mehmet İLGAR Bey’in müşteriyle ilgisi ve test sürüşünde en ince detayına kadar tatmin edici bilgi vermesi mükemmeldi. Kararımda çok etkili oldu. 10 üzerinden 10 numara. Teşekkür ederim.

28 Temmuz 2015 Ömer ARSLAN

Merhabalar, Öncelikle şunu belirtmeliyim ki iki yıl önce ilk araba almaya karar verdiğim zaman uzun süre internet ve galeri ortamında arastırma yaptım ve bu araştırmalarım sonunda kafamda bir araç profili oluştu. Bu araç profiline en uygun araç olarak Honda Civic marka otomobil olduğuna karar verdim. İlk olarak 2009 model Honda Civic Elegance model aracımı aldıktan sonra kullanmaya başladıgımda, Honda Civic araç aldıgım için ne kadar dogru bir karar verdiğimi anladım. Aracımdan o kadar memmundum ki bir baska arac almayı hiç düşünmedim. Ama arkadaşlarım bu aracı satarsan yerine hangi marka aracı almayı düşünürsün diye sordukları zaman hiç düşünmeden yine Honda Civic marka otomobil alırdım dedim. İnsan hayatında yarının ne olacağını bilemiyor tabii ki, bende satmayı düşünmediğim ve toz bile konduramadığım çok sevdiğim aracım ile iş yerine giderken talihsiz bir şekilde bir trafik kazası geçirdim ve bu kaza sonucunda aracım pert oldu ve bu olay beni çok üzdü. Aradan biraz zaman gectikten sonra yeniden araç almaya karar verdim. Karar verdikten sonra; Honda Ayışıgı Satış Departmanında çalışan Funda Hanım’ın Tatlı dilinin, güler yüzlü karşılama ve hoş sohbetinin yanı sıra işini mükemmel, dört dörtlük ve severek yapması, araba kullanmanın püf noktalarını paylaşması, sürüşten daha fazla nasıl verim alınacağı, Honda ile ilgili bilgisi, samimiyeti, dürüstlüğü, takibi, iş ahlakı ve daha sayamayacağım bir çok pozitif yönüyle beni Honda Ayışığı’nı tercih etmekle ne kadar doğru bir karar verdiğimi, kendisiyle her iletişime geçtiğimde bize hissettirdi. Aynı zamanda sadece satış sürecinde değil satiştan sonra da beni arayıp bizlerden bilgi alarak, bizleri yapmamız gerekenler konusunda yönlendirerek yardımcı olması samimiyetinin gerçekçi olduğunu bizlere bir kez daha göstererek Honda Ayışığı’nı tercih etmekte ne kadar dogru bir karar verdiğimizi gösterdi. Ayışığı’nın marka ve kalite değerini arttıran çalışanınız Funda Hanım’a kendisine sonsuz teşekkürler ediyorum. Randevu almanın kolaylığı, bir telefonla istediğimiz kişilere direkt ulaşma imkanı, e-maillerimizin anında cevaplandırılması, işimizi kolaylaştırmak için elinden gelen destegini verdiğini ve yine vereceğinden emin oldugumuz Funda Hanım ile herkesin araç almaya karar vermeden önce mutlaka irtibata geçmesini şiddetle tavsiye ederim. Özellikle Funda Hanım’a Çalışma hayatındaki başarılarını takdir ediyor ve bundan sonraki çalışma hayatında da kendisine çok çok başarılar diliyorum. Saygılarımla...

23 Haziran 2015 Yağmur GÜRDAL

Merhaba,

Uzun süredir bu teşekkür notunu yazmak için bekliyordum, erteliyordum, üşeniyordum, yaptığım ufak talihsiz bir kaza vesile oldu buna.

Nisan ayında aracımı değiştirmek için onlarca gezdiğim galeri sonrasında çok tesadüfi bir şekilde Mehmet İlgar ile tanışma imkanı buldum. Kafamda sahip olmak istediğim araç profilini birkaç cümlesi ile yerle bir ederek beni bir şekilde Honda markasına aşık etti. Tatlı dilinin, hoş sohbetinin yanı sıra işini mükemmel, dört dörtlük ve severek yapması, araba kullanmanın püf noktalarını paylaşması, sürüşten daha fazla nasıl verim alınacağı, Honda ile ilgili bilgisi, samimiyeti, dürüstlüğü, takibi, iş ahlakı ve daha sayamayacağım bir çok pozitif yönüyle beni ve eşimi, Honda Ayışığı’nı tercih etmekle ne kadar doğru bir karar verdiğimizi kendisiyle her iletişime geçtiğimizde bize hissettirdi. Kendisine sonsuz teşekkürler ediyorum. Ayışığı’nın marka değerini arttıran çalışanınız Mehmet Bey eminim ki bize ilk görüşmeye geldiğimizde el arabası da satmak istese kendisine güvenip alırdık.

Randevu almanın kolaylığı, bir telefonla istediğimiz kişilere direkt ulaşma imkanı, e-maillerimizin anında cevaplandırılması, işimizi kolaylaştırmak için elinden geleni yaptığını veya yapacağını bildiğimiz Mehmet Bey ile herkesin araç almaya karar vermeden önce mutlaka bir de kendisinden öneri almasını şiddetle tavsiye ederim.

Aracımızı aldıktan sonra da Mehmet Bey bize Günışığı Sigorta’da Ayhan Doğan’a yönlendirdi. Uzunca bir süre Ayhan Bey eski araç satışımızı ve bununla ilgili kasko iptal ve yenileme işlemlerini takip etti. Geçtiğimiz hafta yaptığım kazadan sonra da yaptığım tek şey aracımın anahtarını getirip servise bırakmak oldu. Aynı gün içinde Ayhan Bey tarafından hasar dosyası açıldı, dosya numaram SMS ile bana iletildi, ikame aracım hemen ayarlandı, eksper ayarlandı, tamir süresi uzadı akabinde ikame araç sürem uzatıldı ve ben bunlar olurken parmağımı bile kıpırdatmak zorunda kalmadım. Her şey bir saat gibi tıkır tıkır işledi bana da telaşsız, dertsiz, tasasız bir 7 gün geçirmek kaldı. Ayhan Bey’e de emeklerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.

Son olarak hasar süresince ilgisi alakası için Burak Akınoğlu’na, insana kendini prenses gibi hissettiren müşteri kabul, muhasebe, teknik personelleriniz ve çay-kahve servis elemanınıza kadar herkese teşekkürler.

Umarım mesajım doğru yerlere ulaşır…

Sevgi ve saygılarımla.

2 Haziran 2015 Selahattin NESİL

Araç alırken en çok dikkat edilecek hususun aldığınız kişi veya kurumun sizde uyandırdığı güven duygusu olduğuna inanıyorum. Ayışığı Honda özellikle Mehmet İlgar Bey’in sıcak ve samimi yaklaşımı ile bu duyguyu size fazlasıyla hissettiriyor. Satış esnasında ve sonrasında gösterdikleri sıcak ilgi ve samimiyet için öncelikle Mehmet İlgar’a ve diğer Ayışığı Honda çalışanlarına teşekkür ediyorum.

4 Mayıs 2015 Baysal ULUSOY

5,5 sene J*** kullandıktan sonra önceki markam Honda’ya dönmeye karar verdim. 30 Nisan 2015’de Ayışığı’na uğradığımda beni MEHMET İLGAR Bey karşıladı. Tüm sorularımı ve işlemleri şeffaflıkla ve net biçimde cevapladı. Ertesi günü yeni CR-V Premium’u teslim aldım ve çıktım. Titizliği, dikkati, telefonla kolay ulaşılabilirliği, kurumsal davranışı ve hızlı çalışma temposu için kendisine içtenlikle teşekkür ediyor, sağlıklı nice yıllar diliyorum.

1 2 3 4 5

YORUM YAZ

E-BÜLTENİMİZE KAYIT OLMAK, BİLGİLERİNİZİ GÜNCELLEMEK VEYA AYRILMAK İÇİN:

Honda Plaza Ayışığı    Altunizade, Kısıklı Caddesi No:17 - 34662 ÜSKÜDAR / İSTANBUL    Tel: 0216 559 0 559    Fax: 0216 559 0 505 ayisigi.honda@ayisigi.com.tr

© 2016 Ayışığı | ANASAYFA | Honda Türkiye Web Sitesi |